Özellikle Bahar ve Kelebekler, Teke Tek, Ferman adlı hikayeler tarihi konulu olduğu için çok ilgimi çekti. Fermanı daha öncesinde bir yerde okumuştum sonuna çok üzülmüştüm yine üzüldüm. O dönemlerdeki Osmanlı tarihine ve Osmanlı'ya bir Osmanlı vatandaşının bakış açısını okumak çok öğretici.