Öyle şiirler ki okurken kendinizi şiirden ziyade roman okuyormuş gibi hissediyorsunuz. "Acaba şiirin sonunda ne olacak?" diye düşünmeden edemiyorsunuz. Belkide Nazım'ı Nazım yapan en büyük özelliği. Mükemmel ötesi. Lütfen Nazım'ın bu mükemmel eserine ve nice eserlerine şans verin, zaman ayırın. Pişman olmayacaksınız. İyi okumalar...