Kesinlikle muhteşem bir kitap. Kurgu, dil, karakterler ve Dalinar... Muhteşemdi. Bu kitapla beni tanıştıran Bihter Saatçi' ye sonsuz teşekkürler..
Çok kalın (1000 sayfa) ama hemen bitiyor. Göz korkuttuğunu itiraf ediyorum ama başlayınca nasıl bittiğini anlamıyorsunuz. Şimdiden keyifli okumalar dilerim.