Puan vermedi·175 syf.··
2021 69. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 18 Eylül 2021 23:09
Gerçekten harika bir kitabı daha bitirmiş olmanın sevincini yaşıyorum. Kitabı sindire sindire, yavaş yavaş okudum. Kitap 2 kişi arasında, mektuplaşma şeklinde ilerliyor. Gerçekten müthiş bir zeka. İçinde bulundukları toplumu, sistemi, işleyişi ve insanların yaşadıkları zorlukları o kadar güzel anlatıyor ki hayran kalmamak elde değil. Aşk, bu mektupların ilham kaynağıyken erkek varlıkta, kadın yoklukta sözü birden zihnimde belirdi :)
İnsancıklarFyodor Dostoyevski · Can Yayınları · 202377bin okunma
·
167 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.