Bizde Kadına
"Hatun" denir "Bayan" değil "Gönül" verilir "Akıl" değil "Mahrem" görülür "Heves" değil "Mabed'dir" "köle" değil Bizde kadın; "Suya" benzetilir "Alkole" değil "Zemzem'dir" "şarap" değil Bizde hatuna "Kadınım" denir "Sevgilim" değil
1000Kitap
··4 alıntı·
6,7bin Gösterim
22 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
söylemek yerine icraate geçirsek daha güzel olur
BerkSavaş
Gönderi Sahibi
Aynen öyle
Erkekler böyle seyler paylaşırlarmıydı ya
Haklisin Kralll🤝🏼
BerkSavaş
Gönderi Sahibi
Tabi brom 🤜🤛
Bizde hatuna "Kadınım" denir. (Vay güzelmiş)😉
BerkSavaş
Gönderi Sahibi
Tabii
Halâ bayan dien yoktur umarım
BerkSavaş
Gönderi Sahibi
İnşallah
Reklam
BerkSavaş
Gönderi Sahibi
Dimiii
Bugün de düştük kanka hsksnsjs
BerkSavaş
Gönderi Sahibi
Kalk kzm ben varken sana düşmek yok ssjjss