Diriliş şairi Sezai Karakoç'un bu eserini okurken son derece düşünmeğe ve araştırmaya iten argümanları ve aforizmaları dikkatimi celbetti.Fakat eseri hem sayfa sayısından dolayı hem de içeriği hafif zannedip toplu taşıma araçların da bitirdim; yanılmışım. Tekrar okumaya ve üzerinde düşünmeye ihtiyacım olan bir eser. Tahlili yapılırken birçok konuda fikir sahibi olup eserin kendisi gibi tahlilinin de derin olması kanaatindeyim. Buna şuanlık fikri ve zihni istidatim yeterli değil. Tekrar okuduğum vakit naçizane tahlil yapmağa niyetliyim.Her dâim diri kalmanız duasıyla. Sevgilerimle değerli okuyucular..