Puan vermedi·72 syf.····Okunma: 19 Eylül 2021 19:09 Bence Kafka'nın yazdığı en güzel kitap. Duru, nazik ve kusursuz bir duygu durum ifadesi... Rahatsız olduğunuz fakat ıspat edemediğiniz bazı durumların mükkemel bir şekilde dile getirildiğini göreceksiniz. Kesinlikle tavsiye ederim.