Nedense aklıma kitabın sonunda "sevgi neydi sevgi emekti" sözcükleri beliriverdi. Yalnızlık, aşk ve sadakat gibi konular melodramatik bir şekilde işlenmiş.Güzeldi gayet. Sanırım Dostoyevski'nin kitaplarını okurken okunması gereken 3'üncü kitabtı. Zaten inanılmaz akıcı, sayfa sayısı az, tam kahve içerken okunacak kitaplardan.