·408 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Eylül 2021 19:18 Evet serinin ikinci kitabının hüzünle sonuna geldim. İnsanı o dünyaya o kadar çekiyor ki bırakası gelmiyor insanın. İlk kitap Garion’un oğlunun kaçırılmasıyla aynı ekiple çıkılan yolculuk ile bitiyor. Bu kitap ise kaldıkları yolculuklarıyla devam ediyor. Oğlunu bulmak için hırsızın peşinden gidip ve kılıcın yardımıyla çok yerden geçiyorlar. O kadar çok olaylar oluyor ki insanın aklında net bir şey kalmıyor. Ekip aynı şekilde devam ediyor fakat bu kitapta Sadi ekleniyor ekibe. Onun dışında murgo kralı da eklenip çıkıyor yolculukta. İpekle kardeş çıkan kralımız:) ekibimizin başına gelmeyen kalmıyor tabi ki ama gerek şansları gerek tanıdıkları gerek de güçleri sayesinde kurtuluyorlar fakat bu kitabın sonunda ters köşe yapılıyor. Güvendikleri bi kaç kişiler onları oyuna getiriyor ve tutsak ediliyorlar o şekilde bitiyor kitap. Yani Kal Zakath’ın elinden bakalım nasıl kurtulacak dostlarımız? Bir an önce üçüncü kitapla devam :)