Puan vermedi·360 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Ağustos 2021 22:00 Güzeller güzeli, üstelik ağa kızı Sıdıka'nın, mutluluk bu kadar da zor olmamalı dedirten yaşam öyküsünü anlatıyor kitap.
Bir de Beko var ki...
Ahh...
Koşulsuz, karşılıksız, çıkarsız, tertemiz bir aşk...
Sıcacık, samimi anlatımını, akıcılığını çok sevdim.
Yaşanmış gerçek hayatlar oluşu da ayrıca etkiliyor tabi.