Puan vermedi·222 syf.····Okunma: 17 Eylül 2021 19:17 Sabahattin Alinin dili kullanımı o kadar güzel ki insan kendini o dönemlerde yaşıyor gibi hissediyor. Dönemine göre sade ama bize göre çok iyi bir dil. Betimlemeler çok detaylı, yaşanılan olaysa acıklı. Okuyun, okutun bu güzel Türkçe dimağımızda yer edinmeli. Ekleme yapayım sakın önsözü okumayın kitabın sonunu söylüyor. Bu kadar saçma bir şey olamaz yaa. Neyse ki Oğuz Atay vari bir önsöz okumama alışkanlığım var