Puan vermedi·187 syf.····Okunma: 13 Eylül 2021 06:51 Uzun zamandır dostoyevski okumadığım için başladım okumaya ama istediğim anlatımı bulamadım. Evet bir esinti var ama özellikle ilk bölümler biraz sıkıyor. İlk 50 sayfada baş kahramanın ismi geçmiyor çok ilginç (!) sonlarına doğru eser güzel bir yöne kayıyor ama artık sonları olduğu için muhayyilemizi doyuramıyor.