·84 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Eylül 2021 08:13 Bir erkeği yetiştiren bir kadınken yine bir kadını öldüren başka bir erkek
17 yaşında bir kızın gözünden kısa bir roman okudum aslında konu bir cinayetle başlasa da anlatılmak istenen ise kadınlara yapılan şiddet .
Biz toplum olarak o kadar kirlendik ki ne çocuğa , ne hayvanlara ne de kadınlara sahip çıkabiliyoruz.
Bu ülkede bahanesi kısa etek giymesi, alkollü olması, geç saatte dışarıda olması ya da kahkaha atması gibi nedenlerle kaç kadın öldürüldü. Kaç kadın tecavüze uğradı.
Lafta müslümanız ya kadına bu kadar önem veren dine inanıp neden bunu yapıyorsunuz.
Kitapda hatalar var ama anlatılmak istenen şeyi o kadar güzel bir kurguyla anlatmış ki kızımız hatalar gözüme batmadı bile....