·629 syf.····Okunma: 20 Eylül 2021 10:09 Yaşar Kemal bu kitapta da döktürmüş. İnsanı, çıkar ilişkilerini, tarihi, doğayı derinlemesine tanımış, bize de bu değerli bilgilerini harikulade bir şekilde aktarabilmiş.
Eminim o coğrafya da uzun süre bulunmuş ve kitapta anlattıklarının az çok yaşamış bir kişiliktir kendisi yoksa bu kadar iyi tanıyabilmesi olanaksız diye düşünüyorum.
İnce Memed serisinde bir eleştiri de bulunacaksam o da kitabın sonları çok oldu bittiye geliyor sanki. Sonraki kitapta detaylandırdığı için mi bilemiyorum ama keşke diğer sayfalardaki anlatımı sonda da görebilsem diyorum.
4. kitaba devam...