·208 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Eylül 2021 18:23 Kitabı ilk kez bir kitap grubunda paylaşım olarak gördüm. Hiç adını duymadığım için de şaşırdım ve büyük bir hevesle aldım.
Kitabın ilk kısımları hem annenin gençliğini hem de şimdiki zamanını anlattığı için gayet keyifli ve akıcı. Ama sonraki kısımlarda okumakta zorlandım. Sürekli hastalık hali, benzer konular oldukça yorucu bir okuma oldu. Yarım kalmasın diye bitirmeye zorladım kendimi. Annenin gençlik zamanlarına daha çok yer verilse keyifli bir kitap olabilirdi.