·108 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Eylül 2021 19:22 En en beğendiğim öykü kitaplarından biri olabilir. Uzun süre kitaplığımda neden beklettim dedim. Çok derin bir iz kaldı kitabı kenara kaldırdım. Bizden... Söylenmedik ne varsa söyleyen, pek bir hoyrat, tadında öykülerdi.