·312 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Eylül 2021 23:04 Nermin Yıldırım’ ın ilk okuduğum kitabı ablamın tavsiyesi üzerine ve iyi ki okumuşum diyorum iyi ki tavsiye ettin canım ablam
Kitaba gelince bu kadar dili akıcı yer yer ufacık sıksa da mizah dolu e bu kadarı da olmaz kardeşim dedirten bir kitap su gibi okudum Feribe canım Feribem yasak aşk kurbanı ama bu kitabı bir aşk romanı sanmayın sakın daha fantastik bir olay örgüsü var ana fikri tam bir hayat dersi ! Beni diğer bir etkileyen de Vedat karakteriydi öyle biri dünyada var mıdır elbette ama Türkiye de eminim yoktur. diğer kitaplarını da mutlaka okuyacağım.