·125 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Eylül 2021 00:50 Sait Faik’in hikayelerini okurken sanki kendim yaşıyormuş gibi hissediyorum. Psikolojisini, o iç halini, rüyalarını, hayali karakterlerini o kadar güzel ve kendine has diliyle anlatıyor ki hayran olmamak elde değil kesinlikle. Durum hikayelerini severim ve hikayeciliğin ülkemizdeki baş mimarlarından olan Sait Faik’i herkesin okumasını tavsiye ediyorum.
O da kendini tanımaya uğraşıyordu zaten ve bu karışıklık içinden her gün yeni bir tarafı aydınlığa çıkıyordu.