Diyarbakır'lı bir Ermeni Mıgırdiç Margosyan. Son derece doğal, yalın ve samimi yazıyor. Diyarbakır'da ''gavur'' diye dışlanıyor, İstanbul'a geldiğinde ise yine aynı dışlanma ama bu sefer ''Kürt '' diye! Anadolu Ermenilerinin yaşadığı acıları anlamak için mutlaka ama mutlaka okunmalı onun kitapları... Ben başladım, diğerlerini de okuyacağım sırasıyla...