10/10
·154 syf.··
Beğendi
·
2021 113. kitabı
·
22 saatte okudu
·
Okunma: 22 Eylül 2021 09:10
....Abdulrahim Arslan... aylardir okuma listemde olmasına rağmen iki aydır beni süründuren kitap............ama beklemeye deydi)beklediğimden çok daha iyi bulduğum bir kitap... nasıl tanımlarsam doğru bir analiz olur bilmiyorum.) an itibariyle okuduğum ve bayıldığım bir kitap diyebilirim.... ben bazı kitapları okumak için doğru bir zaman olduğuna inanırım...simdiki zamanlama o kadar yerine dusdu ki belkide o yuzden kitabi cokk sevdimm.... bu tür kitapları okurken mutlaka elimde bir kalem bulundururum.öyle önemli gördüğüm,hoşuma giden yerlerin altını çizmek için.ben öyle seviyorum ne yapayım? bu kitap öyle bir şey ki bütün cümlelerin altını çizdiriyor bana.böyle insanın ruhunu daraltırken,farkına vardırıyor bazı şeylerin... yokluk kendi başına bir tekilliktir. yokluğun varlığını kabul etmek, onu anlamsal açıdan var etmeye yeter. kendi içinde dönüp duran bir kısır döngüdür yokluk; aslında olmadığı için, sınırlarından da söz edilemez.bir insanin yoklugunun eksikliyini yasayan biler..saniyorum yazar bunu cok guzel sekilde yasamis ki o yoklugun eksikliyini okurlarina da oturmeyi basarmis...önemli olan yaşayabilen insanı anlatabilmek......Insan kendini yoklugunda anlatirmis... ara ara elinize alıp " keşke okumayıp, şimdi okusaydım" diyorsunuz. arkadaşlarınızdan biri sizden kitap isterse bu kitabı verin ya da tavsiye edin, eğer kitabı beğenmediğini falan söylerse direk kulağının dibine tokadı yapıştırın. ben yokluğu yalnız bende sanırdım meğerse ne yokluk çekenler varmış derdimi herkesten fazla sanırdım yoklukla yaşarken ölenler varmış)Orhan Gencebayin cok sevdiyim sarksiisi aklima geldi. Guzel bir beyinin guzel bir urunudur)
Tamamlandı Puzzle Bir Yokluğun EksiktiAbdulrahim Arslan · Cinius Yayınları · 202131 okunma
··1 alıntı·
1.166 Gösterim
5 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Sana ve Azerbaycan’lı değerli kardeşlerime sevgi ve muhabbetlerimi gönderiyorum. Selamların en güzeli ile kalın… @Vusala121
VüsaIe Quluzadeh
Gönderi Sahibi
🙏🙏🙏🇦🇿🇹🇷
Çok çok teşekkür ederim sevgili @Vusala121 harika bir inceleme olmuş bir şairin okurundan beklentisinin çok çok üzerinde bir anlatım şekli olmuş. Kitabın beklemenize değmesine de ayrıca mutlu oldum ✨☺️
VüsaIe Quluzadeh
Gönderi Sahibi
Tesekkur ederim,ama gercekten oylee 👌👍cok begendim😊
Kitabı pdf axtarırdım google da, tapa tapa sənin alıntılarını tapıb😃
VüsaIe Quluzadeh
Gönderi Sahibi
😃😃😃pdf yoxdu urekkk,men Turkiyeden sifaris ettim