·440 syf.····Okunma: 29 Temmuz 2021 16:47 İlkgençlik ve ergenlik dönemini kapsayan, zamanda yolculuk yaparak tarihin akışını korumaya çalışan özel yeteneklere sahip kişilerin yaşadıklarını anlatıyor. Karakterler bana kalırsa çok toylar. Kurgu güzel işlenmiş. Tarihi dokunuşlar ve doku çok hoş ama mantık noktasında bazı saçmalıklar var. Gerçekçi bir mantıktan bahsetmek olmaz zaten fantastik kitaplarda ama yazar kendi kurduğu dünyasında mantık hataları yapmış. Editörlük içler acısı. Diyaloglar bazen çok avam. Çok enteresan yetenekler havada uçuşuyor ama kullanılmıyor. 13 yaş ile 17 yaş arası için çok ideal bir seri. Dördüncü bir kitap daha var ama Tudem bunu basmayacak. Yazarın kendisi de sanırım ülkesinde dördüncü kitabı çıkartırken yayıncısıyla sorun yaşamış. Yine de seri bir son veriyor size. Fazlasını da okumaya gerek var mı bilemedim.