Puan vermedi·291 syf.····Okunma: 23 Eylül 2021 12:31 Çok güzel bir kitap okudum. Dizisini de beğenmiştim ama kitap daha güzel geldi bana. Devamı gelse keşke. Filmini de izleyeceğim ilk fırsatta. Behzat Ç'nin suskunluğu , psikopat katil, ihanet , rekabet daha neler neler var içinde. Kimi zaman sesli sesli güldüm, kimi zaman hüzünlendim. Hele sonunu okuyup bitirdiğimde ağlamamak için kendimi zor tuttum. Bir acı çöktü yüreğime anlatamam. Keşke sonu azıcık farklı bitseydi. Gözüm kapalı tavsiye ederim. Biraz argo küfür var içinde onu da belirtmeden geçmeyim.