Çok küçük yaşta okuduğum bu kitap beni çok etkilemişti. Dünyalar güzeli genç bir insanın hiç bir şey yaşayamadan hasta olması ve ölmesi haksızlık gibi geliyo bazen. Belki de bu sayede hayatın değerini anlıyoruz onlarsa bir kelebek gibi gelip geçiyolar hayatımızdan. Genç yaşta lösemi olan bir kızın hikayesi bu. Onun günlüğünün alınıp kitap haline getirilmiş olması ailesinin bizimle paylaşması büyük lütuf. Severek okudum