·188 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Eylül 2021 19:14 Açıkçası edebî olarak doyurucu bir kitap. Tür olarak serbest bir çalışma diyebilirim. Ben böyle abartılı feminist yaklaşımları rahatsız edici buluyorum. Kitapta beni rahatsız eden çok bölüm oldu.
Yazarın üslubunu daha önce de okuduğum Tezer Özlü 'ye benzettim. Onu da çok benimseyememistim.
Tabiki dönemin siyasi toplumsal atmosferi hakkında çok bilgi veriyor. Bir de Nermin karakterinin Işçi partisi üyesi olduğu kısımları beğendim keyifliydi. Onun dışında çok içine giremedim.