Puan vermedi·469 syf.··Beğendi
· Ben bu seriye inceleme yapmaya çekinirim. O yüzden kısaca şunu diyorum. Daha çok yolun başındayım 2.kitabı okuyorum seri bitecek diye cok üzülmeye başladım. Ben aradığım kitabı bulmuşum edebiyata, betimlemelere doyuyorum. Kayıp zamanın izinde serisini birçok kez duydum fakat okumama, seriye başlamama neden olan kitap kulübüme ne desem az. Gerçi onlar 3ü bitirdiler ama benim acelem yok yavaş yavaş sindire sindire okuyorum Şunu da biliyorum ya da hissediyorum diyeyim, seri bitip o son sayfayı kapattığımda çok büyük bir boşluğa düşeceğim.