·96 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Eylül 2021 22:30 Tolstoy'u yıllarca acaba kitapları çok mu ağır diye okuyamayıp en kısa kitabından giriş yapmak istedim. Ama ne güzel bir giriş oldu. Kitap ince olduğu için felsefe kitabı sanmıştım. Başlarken bir tedirgin olmadım değil. Oysa içinde o kadar güzel iki hikaye var ki. Ben neden bunca zaman okumamışım diye kendimi sorguladım. Okuyun okutturun. Tadı damağımda kaldı :)