·544 syf.····Okunma: 25 Ağustos 2021 20:33 İlk olarak kitap ortalama okuyucu kitlesinin çok üstünde cinsellik barındırıyordu. Bu beni rahatsız eden ve kitabı sevmememi sağlayan etkenlerden biriydi. Gelelim diğerine. Bir potterhad olmama rağmen içinde (neredeyse her sayfasında) bir Harry Potter terimi kullanılması beni rahatsız etti. Sanki bir fan kitabı okuyormuşum gibi geldi. Ama kitabın hakkını yememek lazım bazı yerleri güzeldi. Özellikle Işıl’ın ailesiyle olan ilişkisi gerçekten çok güzel bir şekilde anlatılmıştı. En sevdiğim karakter tabii ki Burak oldu. Hızlı düşünmesi, mantıklı kararlar vermesi, komik ve eğlenceli oluşu ayrıca yüreğimi en çok burkan bazı şeyleri başkalarının iyiliği için kabullenmesi. Gerçekten o kadar hayali olan mükemmel bir karakterdi Burak. Yani kitabı sırf Burak için okudum desem yalan olmaz. Kitabı bu kadar gömdükten sonra Burak’ı bu kadar övmem biraz garip gelmiş olabilir kabul ediyorum. Lakin yaz aylarında (Işıl’a sinirlenmediğiniz sürece) okunabilecek kafa yormayan bir aşk hayatını anlatıyordu. Zeynep Sahra’nın Ayçöreği ve Elmalı Turta kitaplarına göre daha basit bir anlatımı olmasına rağmen okunabilecek bir kitaptı. Yazarın eline emeğine sağlık <3