·256 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Eylül 2021 22:41 Kitaptaki yazım ve noktalama yanlışları fazlasıyla sinirlerimi bozdu ama konusu güzeldi. Sadık Turan'la birlikte biz de memleket hasreti çekip yurdumuzu aradık. Güzel bir kitaptı, okumanızı tavsiye ederim. "Korkunç Yıllar" adlı kitabı okuduktan sonra bu kitabı okuyun derim çünkü bu kitap devamı niteliğindeydi.