Cevaplanmamış çok soru var. “Sonunu okuyucunun takdirine bırakmış” gibi bir şey değil kastettiğim. Yazar aydınlanmamış bir cinayet, çözülememiş aile bağları, davaya ilgisinin kaynağını anlayamadığımız ve ana karakterle hayatı -nedense- paralel seyreden bir adamdan bahsedip tamamlamayı unutmuş gibi. Hatta hile yapmış diyebilirim, oldukça ilginç bir açılış yaparak okuyucuyu eline almış ama söz verdiği çözümü sunmamış.