Bu uygulamada 10 verdiğim tek kitap
10/10
·348 syf.··
Beğendi
·
2021 56. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 26 Eylül 2021 18:04
Hani Sezen Aksu 'nun şarkısında " Olur olmaz yere ıslanıyorsa kirpiklerin , kendini kimsesiz ve erken unutulmuş hissediyorsan, içindeki çocuğa sarıl." diyor ya işte bu kitap içimizdeki çocuğa nasıl sarılacağımızı, onu nasıl seveceğimizi o kadar güzel anlatıyor ki... Eksiklik hissi , hep birilerinin bir şekilde doldurmasını beklediğimiz, hep tamamlamayı bekleyen içimizdeki o yarım kalmışlık hissi işte o hissi (yaşayan bilir) aslında sadece kendimizin doldurabilecegini ne de güzel anlatıyor.Gerçekten kimse bizi değersiz hissettiremez , biz kendimizi değersiz hissetmedikçe.Resmen bayıldım kitaba.Tarifsiz bir aydınlanma ve uyanmışlık hissediyorum.
1000Kitap
SeyirPiraye · Mona Yayıncılık · 202115,2bin okunma
·
84 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.