Ne hayatlar var.Bazen gerçek mi hayal mi diye sorgular oldum. İnsan bu kadar da kötü olamaz diyeceğim ve maalesef kötü. Kötülerin arasında iyilerini bulmak istiyoruz. Benim aslında merak ettiğim sonrası aslında. yargılamadan hayatlarına devam edebilirler mi Meryem le Cemal ?