·83 syf.····Okunma: 26 Eylül 2021 22:32 Yazarın son kitabı oluşu benim için ürpertici. Çünkü kafamda sürekli şular var;
• Acaba Dr.B. kendi iç dünyasının yansıması mıydı?
• Bu kitabı yazarken intihar kararı kafasında netleşmiş miydi?
Stefan Zweig kitaplarını anlatmaya gerek yok sanırım alınır okunur ve beğenilir.