·303 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Eylül 2021 12:26 · Okumak için almayı beklediğim, hele bi gelsin iki güne bitiririm dediğim kitap.
Önce bi sakin olmalıyım henüz son vurucu cümlenin etkisini atlatmış değilim.
"Veba mikrobunun hiçbir zaman ölmediğini ya da yok olmadığını..." diye devam etti kitap birkaç cümle sonra da bitti.
Yıllardır içinde bulunduğumuz acısını, heyecanını, öfkesini hala paylaştığımız salgın, kitabın başından sonuna kadar bırakmadı beni.
Kitabı okurken hem veba ile hem corona ile mücadele içersindeydim.
Moral bozuklarım, kaybettiğim insanlar aklıma geldikçe devam edemedim okumaya.
Kitap bitti bitmesine de şimdi oturmuş salgının uykuya dalmasını, sonra da bizleri yeniden mutsuz etmek için çıkacağı günü düşünüyorum.
Tabi yaşıyor olur muyum bilemem ama savaşmaya değer.
Canım kendim ile birlikte kitabı okuyanlara geçmiş olsun diyorum..
Okuyun, okuyun, okuyun...