Kitabı beğendiğimi söyleyebilirim. Aslında başta basit bir üvey kardeşle yaşanacak olan intikam aşk ilişkisi gibi gelmişti ama kitabı okumaya devam ettikçe aslında böyle olmadığını farkettim. Kitabımızda Erdem annesini ve babası ile birlikte bir hayat yaşamaktayken her şey birden tepetaklak olur ve annesi ile babası boşanır. Babasının başka bir kadından kızı olduğu ortaya çıkar. Erdem bu durumu yıllarca böyle bilse de aslında ortada öyle büyük bir yanlışlık ve istismar vardır ki Erdem bunu yıllar sonra üvey kardeşinden intikam almaya gelip aşık olduğu zaman anlar.
İnsanlar bazı şeyleri kardeşim kızım akrabam ayağına öyle güzel yürütüyor ki bu kitapta bunu anlamış oldum. Kimseye haddinden fazla güvenilmemeli gerektiğini öyle güzel öğreniyorsunuz ki…