Okuldan verildiği için sonuna kadar okumak zorunda kaldım. Kitabı birinden ödünç almıştım o yüzden başına pek bir şey gelmedi ama eğer kitap benim olsaydı, okurken tek parça halinde kalması ihtimalı olmazdı. Raşit'i boğma isteği yakamı hiç bırakmadı sağ olsun. Geberdi gitti sonunda zaten. Sonunu da beğenmedim, kitapta güzel değildi. Dediğim gibi okuldan verilmeseydi ilk 50.sayfada bırakırfım okumayı.