8/10
·392 syf.··
Beğendi
·
2020 32. kitabı
Elif Şafak’ın okuduğum ikinci kitabı. İlk okuduğum kitabı “Aşk”tan,tarz olarak çok uzak ama çok güzel bir kitaptı. Günümüze çok yakın bir hikaye olduğundan;”Acaba ne olacak?” merakıyla okuyorsunuz gerçekten. Tavsiyemdir.
On Dakika Otuz Sekiz SaniyeElif Şafak · Doğan Kitap · 20197,1bin okunma
·
339 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.