Benen Gürbüz
@Benen · 4yıl
Takip Et
8/10
·
392 syf.
·
Kitabı okudu
·
Beğendi
·
2020 32. kitabı
Elif Şafak’ın okuduğum ikinci kitabı. İlk okuduğum kitabı “Aşk”tan,tarz olarak çok uzak ama çok güzel bir kitaptı. Günümüze çok yakın bir hikaye olduğundan;”Acaba ne olacak?” merakıyla okuyorsunuz gerçekten. Tavsiyemdir.
On Dakika Otuz Sekiz Saniye
Elif Şafak · Doğan Kitap · 2019
7,1bin okunma
11 beğeni
·
339 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap