Çok güzel bir eser, beni derin derin düşündürdü ve etkiledi. Burada öylesine iyi bir inceleme var ki, başka bir değerlendirme yapmayacağım. Kitabı tekrar okumak istediğimi ifade etmekle yetiniyorum.
Fuji-YamaCengiz Aytmatov · Nora Kitap · 2017698 okunma