Köpek gibi büyütülmüş çocuk kitabından sonra kafam dağılsın diye kitaplıktan elime aldığım kitap. Ve bir açtım yine psikolojik vakalar anlatılıyor. Çok havamda olmasam da kitap seçmeye üşenip okumaya başladım. Tıbbi bilgisi olmayan birine eğlenceli gelebilir ancak ben çoğunu derslerde, videolarda, günlük hayatta gördüğüm için bana şaşırtıcı gelmedi. Bu yüzden heyecan da duyamadım maalesef. Hikayeler çok kısa ve sonunda mantıklı bir şeyle açıklandığı için hiçbir şey havada kalmıyor. Yazıldığı zamanın ilgi çekici kitaplarından biri olmuştur ancak şu an her doktor böyle gördüğü değişik vakaları yazsa ortalık kitaptan geçilmez. Yine de okuması kolay, dili köpek gibi büyütülmüş çocuktan daha samimi ve eğlenceli. Tamam