Biz kimsenin Vera'sı, Milena'sı, Tomris'i veya Lavinia'sı olamadık. Biz bu çağın sevilmeyen Kadınlarıyız.
Kadın
··1 alıntı·
4.949 Gösterim
20 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bizlerde kimsenin; Arifi, Keremi, Mecnunu, Tahiri, Mem'i, Siyabendi, Romeo'su ol(a)madık... Bizlerde bu çağın bahtsızlarıyız...
Sadece susmak istiyorum 🥺 Nazım kadar sevdik ama Piraye kadar sevilemedik...
"İnsan sevince yeşerir.." diyen Zarifoğlu gibi sevmeyi kalbin en güzel marifeti,insanın en büyük nimetlerinden biri olarak görüyorum. Sevilince yeşerir mi insan orası muamma ama sevmek her zaman azalara güç veriyor.
Başkasının sevgisine imrenen kadının hayalindekiyle karşılaşmadığı zaman bir Leyla Erbil'den farkı yoktur..
İlla birinin bişeyi olmak değil bizi var eden. Bi tabi aşk, sevgi özel anlamlı duygular.. Ancak bir bütün olabilmek uğruna kendimi kaybetmek istemem. Fikrimce birbirine ait olmak diye tanımlarsak çok daha anlamlı olur.
Reklam
Öncelikle insan kendini sevmeli kendine değer vermeli diğeri boş geliyor sonra
Sevilmeyi bırak candan olduk , bu çağın kadınları olarak