Kötü bir çeviriden sıkılarak okuduğum bir romandı. Çocuğun 'Geyik Ana' denilen geyiğe beslediği sevgi beni o kadar etkilemiş ki, romanın sonlarında geyik ana'nın çok sevdiği dedesi tarafından öldürdüğü, yenildiği ve kellesinin parçalandığı anlarda çocuğun yaşadığı o şok duygularını çok iyi şekilde zihnimde canlandırmama sebep oldu. çocuğa geyik ana hikayesini anlatan ve çocuğun bu geyiğe sevgi ve saygı duymasına neden olan kişinin dedesinin geyiği öldüren kişi olması da şokun dozunu artıran etki olmuştur.