Savaş sadece meydanda gerçekleşmiyor,Savaş sadece tank, tüfek,asker demek değildir. Savaşın asıl arka yüzü var. Bazı çıkarlar yüzünden savaş çıkaranların yüzünden; ne hayatlar yok oluyor, nice gençler gençliğini yaşamadan hayata veda ediyor ,nice analar ogulsuz eşsiz kalıyor.Yazar bunu bir aile üzerinden öyle ilmik ilmik işliyor ki resmen kendinizi bir anda o hayatın içinde buluyorsunuz.Kitap bittikten sonra şöyle durup uzun uzun düşündüm ne okudum ben diye .Savaşın ne kadar kötü sonuçlar doğurduğunu bir kez daha savaşın arka yüzünü görerek daha iyi anladım.Savaşsiz huzurlu sağlıklı güzel dünya olsun .Herkese keyifli okumalar dilerim