Onur
@onurbykz
Takip Et
Ne demişti Franz Kafka: "En kötüsü de sahip olmadığın şeylere ait olmandır."
Edebiyat
1990 beğeni
·
61 paylaşım
·
1 alıntı
·
45,8bin Gösterim
5 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Onur
Gönderi Sahibi
Sahip olmadığın bir şeye ait oldun mu hiç?
youtu.be/AZBLXxa4T_E
🌬️
15
Milenaaaaa...
Asla sahip olamicağın bir şeyi delicesine istemek ve onun mahkumu olmak , çıkmaz bir sokak gibi .
1
Canısı
👍👍
1
Saliha Akyol
O kadar haklı ki...
3