Ne demişti Franz Kafka: "En kötüsü de sahip olmadığın şeylere ait olmandır."
Edebiyat
··1 alıntı·
45,8bin Gösterim
5 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Onur
Gönderi Sahibi
Sahip olmadığın bir şeye ait oldun mu hiç? youtu.be/AZBLXxa4T_E 🌬️
Asla sahip olamicağın bir şeyi delicesine istemek ve onun mahkumu olmak , çıkmaz bir sokak gibi .
👍👍
O kadar haklı ki...