Puan vermedi·288 syf.····Okunma: 02 Ekim 2021 16:06 Çok sevdiğim bir arkadaşımın tavsiyesiyle okumaya karar verdim ;) Agatha Christie'nin daha önce başka kitaplarını da okumuştum. Tarz olarak onlardan farklıydı. Okurken aşırı bir merak duygusu yaratmadı.Açıkçası cinayet romanlarında katili bulmak için ipuçlarını çözmeyi seviyorum, bu kitapta o hissi yaşayamadım. Ama yine de akıcı güzel bir kurgusu vardı. Tavsiye eder misin deseler. Okunabilir ama Agatha'nın daha güzel kitapları var bence:)