Allah rahmet eylesin Doğan hocamıza. Bizlere öyle güzel bir eser emanet etmiş ki. Okuma tarihimi yanlış yazmadım gördüğünüz gibi Mart ayında başladım kitaba, yavaş yavaş okudum. Aylarca okudum sanki ne zaman neye ihtiyacımın olduğunu bilir gibiydi. Normalde olsa defalarca yarım bırakır ve uzunca elime almazdım ama öylesine güzeldi ki .