Okumadıysanız belki spoiler olabilir ona göre okuyun.
Kitap gayet güzel. Konusunu çok beğendim. Kitaplara genelde pek açıklayıcı yorumda bulunmam. Çünkü spoiler vermek istemem. Ama çocuğun başından geçenlere ve uçabilmesine bayıldım. Çok güzel bir de kontrol edebilse... Ama yinede kitabı çok sevdim mükemmel bir kitap okumanızı öneririm. Sadece uçma sebebi biraz karmaşık geldi. Yukarı düşmesi falan ama yinede çok güzel bir kitap.