·238 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Ekim 2021 23:00 Yazarı sosyal medyada keşfedip bakış açısını kendime çok yakın bulmuştum.O yüzden kitabını da çok merak ediyordum.Kitap yakın bir arkadaşımla dertleşiyormuş hissi verdi dert ettiğim şeylerde yalnız olmadığımı gördüm.Bazı bölümler beni çocukluğuma götürdü o zamanki huzuru tekrar hissettim.Kitap bazı konularda silkelenmemi kendime gelmemi sağladı.Yara kısmında kendimi çokça buldum.Şifa kısmındaki önerileri zaten hayatıma geçirmeye çalıştığım bir dönemdeyim.Kitap bu konuda da yol gösterici oldu.Özellikle iyilerle olma tavsiyesinin üzerinde durmam gerekiyor sanırım.O hallolsa gerisi hallolacak gibi.Kısaca istifade ettiğim bir kitap oldu.Yazarın ilk deneme kitabı olmasına rağmen oldukça başarılı buldum.