Aslında kitap bir fabl örneği.Bu sefer baskahramanimiz bir at. onun ağzıyla hikaye anlatılıyor. Genelde gittiği ciftlikleri orda edindiği arkadaşları ,iyi ve kötü sahiplerden ve insanın fark hayvanlara(özellikle atlara)yaptığı işkenceden bahsediyor.Bu kitabı okuduktan sonra özellikle atlara yapılan işkenceler daha fazla dikkatimi çekmeye başladı.Aslinda hayvanları ne kadar çok seversek onların da bizi o kadar sahiplendiğini güzel bir şekilde anlamamızı sağlıyor bu kitap.Cok sade bir dille yazıldığı için çabucak bitiyor.Herkese keyifli okumalar dilerim.