Yazara dair okuyacagım son kitabidir. 10 puan vereyim ki en tepeye çıksın. okumasaniz da olur acikcasi size kattigi birsey olmadigi gibi kaybetmezsiniz de. Benim icin isledigi konu ve 17 yasindaki bir kizin yasadigi iliski cok tasvip ettigim bir durum olmadi. Bunu cok normal olarak yazmasi ve normallestirmesi benim tepkimi cekti. Baktiginiz zaman malesef ki ozenti olabilen bir durum ve yine malesf ki orneklerine cokca sahit oluyoruz. Ben zirvede birakiyorum kendisini....