·360 syf.····Okunma: 14 Mayıs 2019 05:49 Kitabı ilk gördüğümde gerçekten farklı bir aşk hikayesi okuyacağımı düşünmüştüm ve gerçekten de öyle oldu diyebiliriz fakat keşke bu kitabı okuyacağıma gidip sıradan aşk romanları okusaymışım, emin olun ki bana daha fazla şey katardı. Kitap her ne kadar ırkçılığa karşı gibi gözüksede aşırı derecede ırkçılık bulundurmakta. Çoğu, sözde “ırkçılığa karşı” yazılan yerleri okurken sinir krizi geçiriyordum kesinlikle çok ırkçı bir şekilde yazılmıştı. Kesinlikle okumanızı önermiyorum.