·608 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Ekim 2021 10:21 Bir insan anca bu kadar güzel olabilir. Kitap biraz ağır ama çoğu yerde duyguyu iyi aktarıyor. Bir bakmışsınız gözünüz dolmuş ya da içinizde kelebekler uçuşuyor. İçinizden ' Keşke, keşke bende görebilseydim, beraber savaşabilseydim.' diyorsunuz. Necip Fazıl resmen bir şahaser çıkarmış, dili biraz ağır olsa da aktarmak istediği her duyguyu anlıyorsunuz. Karar vermek için okursanız incelememi ve Peygamberimizin hayatını ilk kez okuyacaksanız bu kitaptan önce daha kısa kitaplar okumanızı tavsiye ederim ama bu kitabı kesinlikle okuyun derim. Zaman çalan kitaplar yerine zamana değer katan kitaplar okumak her zaman daha iyi, buda o değere katkı sağlayan kitplardan biri.